0631/782 5680

logo1.png

3 TIPP A JÓ LOGÓHOZ - Tőlünk, Nektek

Frissítve: 2019. nov 8.


Milyen a jó logó?

Kíváncsi vagy, hogy milyen a jó logó? Akkor ez a bejegyzés Neked szól. A logó készítés nem egyszerű feladat, azonban szinte minden vállalkozás számára elengedhetetlen a megléte. Ezért légy rá igényes, bízd szakemberre -ezzel a témával itt foglalkoztunk bővebben, érdemes egy pillantást vetni rá. Röviden és tömören fogalmazva: legyen egyszerű, egyedi és emlékezetes. Ugye milyen egyszerű? Annak érdekében, hogy logód elérje célját, be kell tartanod pár alapelvet. Ígérem nem lesz sok.


A LOGÓTERVEZÉS HÁROM E -BETŰS SZABÁLYA


1. LEGYEN EGYSZERŰ

Mint annyi minden másnál, a logónál is igaz az a mondás, hogy a kevesebb több. Gondolj például a Nike-ra! Nincs is mit mondani. Egyszerű, nagyszerű, mindenki ismeri. Az egyszerűséget úgy érheted el, hogy a logó nem tartalmaz feltűnő és szükségtelen elemet. A minimalista megközelítés lehetővé teszi, hogy logódat széles körben hasznosítani tud, például névjegykártyán, csomagoláson, étlapon, szórólapon és ugye a weboldaladon. Tanács: légy egyszerűen, egyszerű!



Egy jó logó egyszerű és nagyszerű.


2. LEGYEN EMLÉKEZETES

A logó tisztán, egyértelműen fejezze ki azt, amit üzenni akarsz az embereknek. Ez, nem azt jelenti, hogy le kell rajzolni a cég tevékenységét, szolgáltatását. A Nike logója sem tartalmaz sportoló figurákat, csak egy egyszerű szimbólumot. A logó azonosítson Téged. Nem kell feltétlen jelentéssel bírnia, nem szükséges, hogy mindenki pontosan értse. Sőt! Egy hatásos logónak időtállónak kell lennie. Évek múlva is helyt kell állnia a piacon. Ugyan a trendek folyamatosan változnak, de maradj következetes! Az uralkodó dizájn trendek mellett a vállalkozásod identitását minden esetben tartsd meg. Tanács : légy merész, alkoss újat!


Logó: a stílus maga.


3. LEGYEN EGYEDI

Különbözz a konkurenciától! Legyél kreatív, engedd szabaddá a fantáziád. A logód legyen megjegyezhető, figyelemkeltő. Ebben segít majd a megfelelő szín, forma és az általa keltett hangulat. Céged megjelenése nagyban befolyásolja a rólad kialakított képet. A logó stílusát szeresse a célközönséged. Nem az a lényeg, hogy a logód, a szomszédod, a feleséged, a férjed szerint-jó-e, hanem, hogy a célcsoportod szerint jó-e. Ameddig ezen nem tudsz túllendülni, addig hibákat követsz el. Könnyű hibázni, ezért azt tanácsolom, hogy ha cégvezető vagy, ne a titkárnő rakja össze a logót word-ben, hanem bízz meg szakembert! Az ügyfeleket nem elég megszerezni, meg is kell tartani. Tanács: lépj ki a megszokott sablonokból!



Egy egyedi logó tükrözi az egyéniséged.

+ 1 tanács a logótervezéshez: a jó logók sem működnek a hozzáadott arculat, a mögötte álló marketing és az általa képviselt stílus nélkül. Érdemes arculatba helyezve értékelni, és aztán dönteni. Ezért javaslom az induló cégeknek, hogy a logóval kezdjenek, mert köré már könnyű felépíteni az arculatot. Aztán jöhet a névjegy, szórólap, weboldal stb. Ha betartjátok a sorrendet eléritek a várt eredményt! Elő a papírt és a ceruzát, kezdődhet a tervezés


A jó logó ismérvei

70 megtekintés0 hozzászólás
webwe

CONSULTING APPOINTMENT

Kérj időpontot díjmentes konzultációra!

Az első alkalom során megismerjük céljaid, és felmérjük mire van szükséged.

1 órás konzultáció, amely alapján összeállítjuk online megjelenési stratégiádat.

Telefonon, Skypon, Zoomon, vagy akár személyesen is kérheted.

Rugalmasan, kizárólag az általad megfelelő módon és időpontban keresünk meg.

Kiértékeljük online megjelenésed (ha van), és elmondjuk min érdemes változtatni.

Maradjunk

kapcsolatban!

WEBWE | Telefonszám
WEBWE | Email cím
WEBWE | Webolal
WEBWE | Google Fiók
footerline_Rajztábla 1.png
  • WEBWE - Instagram Oldalkezelés
  • WEBWE - Facebook Oldalkezelés

WEBWE Kreatív Digitális Ügynökség   |    All rights officially reserved.