top of page

3 TIPP A JÓ LOGÓHOZ - Tőlünk, Nektek

Frissítve: 2019. nov. 8.


Milyen a jó logó?

Kíváncsi vagy, hogy milyen a jó logó? Akkor ez a bejegyzés Neked szól. A logó készítés nem egyszerű feladat, azonban szinte minden vállalkozás számára elengedhetetlen a megléte. Ezért légy rá igényes, bízd szakemberre -ezzel a témával itt foglalkoztunk bővebben, érdemes egy pillantást vetni rá. Röviden és tömören fogalmazva: legyen egyszerű, egyedi és emlékezetes. Ugye milyen egyszerű? Annak érdekében, hogy logód elérje célját, be kell tartanod pár alapelvet. Ígérem nem lesz sok.


A LOGÓTERVEZÉS HÁROM E -BETŰS SZABÁLYA


1. LEGYEN EGYSZERŰ

Mint annyi minden másnál, a logónál is igaz az a mondás, hogy a kevesebb több. Gondolj például a Nike-ra! Nincs is mit mondani. Egyszerű, nagyszerű, mindenki ismeri. Az egyszerűséget úgy érheted el, hogy a logó nem tartalmaz feltűnő és szükségtelen elemet. A minimalista megközelítés lehetővé teszi, hogy logódat széles körben hasznosítani tud, például névjegykártyán, csomagoláson, étlapon, szórólapon és ugye a weboldaladon. Tanács: légy egyszerűen, egyszerű!



Egy jó logó egyszerű és nagyszerű.


2. LEGYEN EMLÉKEZETES

A logó tisztán, egyértelműen fejezze ki azt, amit üzenni akarsz az embereknek. Ez, nem azt jelenti, hogy le kell rajzolni a cég tevékenységét, szolgáltatását. A Nike logója sem tartalmaz sportoló figurákat, csak egy egyszerű szimbólumot. A logó azonosítson Téged. Nem kell feltétlen jelentéssel bírnia, nem szükséges, hogy mindenki pontosan értse. Sőt! Egy hatásos logónak időtállónak kell lennie. Évek múlva is helyt kell állnia a piacon. Ugyan a trendek folyamatosan változnak, de maradj következetes! Az uralkodó dizájn trendek mellett a vállalkozásod identitását minden esetben tartsd meg. Tanács : légy merész, alkoss újat!


Logó: a stílus maga.


3. LEGYEN EGYEDI

Különbözz a konkurenciától! Legyél kreatív, engedd szabaddá a fantáziád. A logód legyen megjegyezhető, figyelemkeltő. Ebben segít majd a megfelelő szín, forma és az általa keltett hangulat. Céged megjelenése nagyban befolyásolja a rólad kialakított képet. A logó stílusát szeresse a célközönséged. Nem az a lényeg, hogy a logód, a szomszédod, a feleséged, a férjed szerint-jó-e, hanem, hogy a célcsoportod szerint jó-e. Ameddig ezen nem tudsz túllendülni, addig hibákat követsz el. Könnyű hibázni, ezért azt tanácsolom, hogy ha cégvezető vagy, ne a titkárnő rakja össze a logót word-ben, hanem bízz meg szakembert! Az ügyfeleket nem elég megszerezni, meg is kell tartani. Tanács: lépj ki a megszokott sablonokból!



Egy egyedi logó tükrözi az egyéniséged.

+ 1 tanács a logótervezéshez: a jó logók sem működnek a hozzáadott arculat, a mögötte álló marketing és az általa képviselt stílus nélkül. Érdemes arculatba helyezve értékelni, és aztán dönteni. Ezért javaslom az induló cégeknek, hogy a logóval kezdjenek, mert köré már könnyű felépíteni az arculatot. Aztán jöhet a névjegy, szórólap, weboldal stb. Ha betartjátok a sorrendet eléritek a várt eredményt! Elő a papírt és a ceruzát, kezdődhet a tervezés


A jó logó ismérvei

75 megtekintés0 hozzászólás
bottom of page