top of page

10 hirdetés grafika ami tényleg ütős

Elhoztunk nektek 10 bannert, ami bizonyítja, hogy léteznek még jó hirdetések!
Kreatív Hirdetésgrafika Tervezés
10 Ütős Hirdetésgrafika

Manapság akkora a marketing zaj, hogy a sok információ útvesztőjében általánosságban kialakult bennünk egy bannervakság: a YouTube hirdetéseket tovább kattintjuk, a Facebookon minden 3-ik poszt egy hirdetés amit tovább görgetünk, és alig várjuk hogy kattintható legyen a "Tovább" gomb a Facebook videók között.


Viszont: most mutatunk nektek 10 olyan hirdetést, ami biztosan fel kelti a figyelmed.

 

1. SEDEX: Bízz bennünk. Gyorsan Szállítunk.

Kreatív hirdetésgrafika tervezés
SEDEX Hirdetési Banner

A SEDEX nemzetközi logisztikával és szállitmányozással foglalkozik, és zseniálisan tapintott rá a lényegre: olyan gyorsan szállítanak, hogy a serpenyő odaér a gázra még mielőtt a tojás belseje leesne. Egyszerű környezet, jól időzített fotó, és egy megfizethetetlenül jó ötlet ami azt bizonyítja, nem attól lesz jó marketinged, hogy sokat költesz egy hirdetésre.


2. KELOPTIC: Láss tisztábban, kevesebbért.

Facebook hirdetési banner

Nyilván nem nehéz kitalálni, hogy a Keloptic egy optikai vállalkozás volt, ami segített megtalálni a megfelelő szemüveget, hogy tisztábban láss: olyan tisztán, hogy még a Van Gogh festmények is megelevenednek előtted. A neten találni még pár ehhez hasonló hirdetést, de sajnos a Keloptic már végleg lehúzta a rolót. Egy biztos: nem a hirdetésen múlt.


3. PEPSI: Félelmetes Halloweent kívánunk!

Social Média hirdetés kezelés

Természetesen a nagy márkák sem maradhatnak ki a sorból, hiszen bizonyos időközönként kicsit humorosan de a CocaCola és a Pepsi előszeretettel egymásnak esnek a marketing pályán, mi pedig imádjuk nézni a meccset. A Pepsi ezzel arra utal, hogy CocaCola-ként öltözött a legfélelmetesebbnek.


4. WEIGHTWATCHERS: szélesebb ajtón érkezel, de vékonyabbon távozol, vajon miért?

Nem nehéz kitalálni, hogy a WeightWatchers a fogyásban segíti az ügyfeleit: kövéren érkezel a széles ajtón, de mire távoznál annyira lefogysz, hogy a vékony ajtó is elég lesz. Kíváncsiak lennénk, hogy vajon a valóságban is így építették ki a kezelőket?


5. McDonald's: szeretem.

Bevallom, az elején azt hittük ez egy hagyományos, naplementében csókolózós kép, nem is értettük, hogyan kötődik ez a McDonald's-hoz. Aztán észrevettük... Te észre vetted már?




6. ARIEL: Mindig Fehér.

Amikor már annyira jól működik az Ariel fehérítőd, hogy a napon még árnyékod sincs. Zseniális.


7. LIFEBUOY: azt eszed amit megfogtál.

Elképesztő érzékkel ragadta meg a lényeget a LifeBuoy, de vajon kitalálod-e magadtól mivel foglalkoznak? Várj, segítség képpen itt van tőlük még néhány hirdetés, ugyan azzal a felirattal:

Ha nem sikerült, segítünk: kézmosó szappanok és kézfertőtlenítők értékesítésével foglalkoznak, és egy olyan egészségügyi kampányba kezdtek, amely az evés előtti kézmosás problémájára hívja fel a figyelmet. A fotókat Jeremy Wong készítette, és meg kell hagyni, zseniális munkát végzett.


8. BARILLA: Boldog Új Évet!

Micsoda remek megközelítés: a Barilla az egyik legnagyobb olaszországi tészta márka, és a tűzijátékot képezték le a tésztákkal, ami az új év köszöntésének egy világszerte kedvelt eszköze.


9. TABASCO

A Tabasco chili szószok személyesen is nagy kedvencem, egy időben gyűjtöttem a különböző Tabasco-s üvegeket, ajándéktárgyakat és eszközöket. Bár vannak kevésbé csípősebb szószaik is, egy biztos: ha szereted a csípőset, a Tabasco szószoktól biztosan tüzet okádsz majd. Vagy vulkánt. Legalábbis ebben a fenti esetben.


10. VOLKSWAGEN: Precíziós parkolás. Parkoló-segéd a VolksWagentől.

Annyi boztos: ha úgy tudnánk parkolni mint ezt a fenti pokemon, ami valószínőleg egy süni, akkor profik lennénk. Illetve azok is lehetünk, a VolksWagen parkoló asszisztensével.


10 + 1. OLDTIMER: Korlátlan Fogyasztású Autós Pihenő

Lényegre törő kültéri hirdetési banner. Ún. TRUSS keretrendszerre ringlivel rögzített kültéri banner, amely elég időtálló és masszív. Az alagút bejáratánál a kivitelezésre kíváncsiak lennénk, feltéve ha valódi kép. Szerintünk csak PS.



10 + 2. The Economist

A minimalista marketing egyik legnagyszerűbb ötlete. Bármilyen más szöveg, grafikai elem vagy szín csak zajosabbá tette volna ezt a fizikai hirdetést, és elvonta volna a lényegről a figyelmet. Mozgásérzékelővel ellátott egyedi hirdetési tábla, ami bekapcsol amikor áthaladnak alatta, így illusztrálva a klasszikus "ötlet" motívumot a villanykörtével. Na persze ez nem kis beruházás lehetett.



 

Sokan nem fordítanak kellő figyelmet a vizuális megjelenésre, a posztokra, bannerekre, az arculatra vagy a webdesign-ra, pedig a fenti példa is azt mutatja, hogy akár százezreket spórolhatsz a kampányodon egy elég kreatív bannerrel - és természetesen ez fordítva is igaz, hiába öntöd két kézzel a pénzt a facebook kampányodba, ha a hirdetési bannered csak átlagos, vagy rosszabb.


Napjaink marketing zajából a kitűnés már stratégiai kérdés.


Ne feledd: nem a hirdetésre szánt pénz adja el a terméked, hanem a banner, amit ebből a pénzből kiemelsz.



49 megtekintés0 hozzászólás
bottom of page