Logó & Arculat Tervezés

Egy arculat nem más, mint maga a márka.

Az arculat magába foglal minden olyan elemet, amelyet a leendő márkád kommunikációra használ majd, és ezek akkor a legjobbak, amikor egymással összhangban vannak. Az üzleti jövőd alapjaiban határozza meg a vállalati arculatod kialakítása, hangulata és érthetősége a célcsoportod számára.

Most indítasz vállalkozást? Van egy tippünk!

Mivel az összhang fontos, ezért a különböző platfomrokat célszerű egy cégre bízni, hogy ne legyen zavar a felületek között.

Persze ezt most nem azért mondjuk, hogy bízz ránk mindent, de ha sikerült kivitelezőt találnod, akkor jobb ha rá bízod az összes felületet, a névjegytől a weboldalig, mert ők értik majd a legjobban a márkád.

Mit tartalmaz az arculat?

  • Logó (normál vagy dinamikus)

  • Színek és tipográfia

  • Applikáció

  • Névjegy

  • Levélpapír, bélyegző, ha igényt tartasz rá.

  • Weboldal/webshop arculathoz illeszkedő webdesignnal

  • Céges email fiók grafikus aláírással

  • Facebook borítókép vagy videó

  • Instagram highlights

  • Posztok

  • Eladáshelyi design elemek, dekorációk, falimatricák, autómatricák

  • Bármi amire szükséged van!

Nézz meg pár korábbi projektünket: