Logó & Arculat Tervezés
Egy arculat nem más, mint maga a márka.
Az arculat magába foglal minden olyan elemet, amelyet a leendő márkád kommunikációra használ majd, és ezek akkor a legjobbak, amikor egymással összhangban vannak. Az üzleti jövőd alapjaiban határozza meg a vállalati arculatod kialakítása, hangulata és érthetősége a célcsoportod számára.
Most indítasz vállalkozást? Van egy tippünk!
Mivel az összhang fontos, ezért a különböző platfomrokat célszerű egy cégre bízni, hogy ne legyen zavar a felületek között.
Persze ezt most nem azért mondjuk, hogy bízz ránk mindent, de ha sikerült kivitelezőt találnod, akkor jobb ha rá bízod az összes felületet, a névjegytől a weboldalig, mert ők értik majd a legjobban a márkád.
Mit tartalmaz az arculat?
-
Logó (normál vagy dinamikus)
-
Színek és tipográfia
-
Applikáció
-
Névjegy
-
Levélpapír, bélyegző, ha igényt tartasz rá.
-
Weboldal/webshop arculathoz illeszkedő webdesignnal
-
Céges email fiók grafikus aláírással
-
Facebook borítókép vagy videó
-
Instagram highlights
-
Posztok
-
Eladáshelyi design elemek, dekorációk, falimatricák, autómatricák
-
Bármi amire szükséged van!